Przebudowa sklepu Ecospa to projekt, który zasługuje na szczególną uwagę. Specyfika tego e-commerce wymagała od nas stworzenia indywidualnych rozwiązań oraz zaprojektowania unikalnego procesu zakupowego. Wyzwań nie brakowało, a efekty? Wzrost konwersji o ponad 40% na mobile i trzykrotny wzrost przychodów w tym kanale, plus zwiększenie przychodów w wersji desktop o kolejne 35% dają rezultat, z […]

Firma PwC postanowiła zbadać, w jaki sposób pandemia zmieniła nasze podejście do zakupów. Wnioski płynące z raportu  Nowy obraz polskiego konsumenta. Postawy i zachowania Polaków w obliczu pandemii koronawirusa mogą być ważną wskazówką dla firm planujących inwestycję w e-commerce lub inne nowoczesne rozwiązania technologiczne. W tym wpisie zebraliśmy najważniejsze z nich. ⅓ Polaków zwiększyła częstotliwość […]

Klienci, nie traćcie czasu na wymyślanie rozwiązań IT, tylko skupcie się na swoim biznesie! Postawcie pytania, określcie wyzwania, opiszcie stan obecny. To dobry wykonawca zarobi na swoje wynagrodzenie, dostarczając Wam odpowiedzi. Tak mógłby zaczynać się manifest Product House, nowej kategorii firm na rynku technologicznym. Kiedyś uważałem, że jednym z pierwszych (o ile nie pierwszym) pytaniem w […]

Na co dzień pracujemy nad projektami e-commerce z liderami wielu branż i coraz częściej obserwujemy pewne powtarzające się wzorce. Udoskonalanie aplikacji mobilnych, wprowadzenie modułów płatności, kwestie cyberbezpieczeństwa czy wykorzystywanie sztucznej inteligencji – to najważniejsze światowe trendy, które wyznaczają kierunek działań także dla polskich firm. Te oraz wiele innych perspektyw rozwoju e-commerce opisuje raport “eCommerce Trends […]

Obecną sytuację w branży aplikacji mobilnych niektórzy porównują do gorączki złota. Wiele firm oraz startupów już nie zastanawia się, CZY wejść w mobile, ale JAK zbudować aplikację, która przyniesie organizacji maksymalne zyski. Nic dziwnego, skoro w 2020 roku większość odsłon w sieci pochodziła z telefonów komórkowych, a eksperci przewidują, że w kolejnych latach trend ten […]

Firmy z rozbudowanym zapleczem IT często zlecają zadanie stworzenia aplikacji mobilnej własnym pracownikom. Mają nadzieję, że samo posiadanie programistów wystarczy, by zapewnić odpowiednie tempo i postęp prac. Rzeczywistość pokazuje jednak, że takie rozwiązanie to tylko kosztowna strata czasu – statystyki mówią, że wyspecjalizowany zespół wykonałby to samo zlecenie nawet czterokrotnie szybciej. Dlaczego tak się dzieje? […]

Koszt stworzenia platformy e-commerce uzależniony jest od wielu czynników – skali biznesu, charakterystyki produktów, wyboru oprogramowania (SaaS, open source, software “szyty na miarę”) czy stopnia złożoności integracji. W tym wpisie skupimy się przede wszystkim na rozwiązaniach indywidualnych, “szytych na miarę” potrzeb danego projektu. Budżet dla tego typu e-commerce rozpoczyna się od kilkudziesięciu tysięcy złotych netto, […]

W dziewięciu na dziesięć przypadków klienci porzucają koszyk na etapie dokonywania płatności. Dlaczego tak się dzieje? Firma Stripe postanowiła to sprawdzić i wzięła pod lupę blisko pół tysiąca najpopularniejszych europejskich sklepów internetowych. Z ich raportu wynika, że winę za ten stan rzeczy ponoszą 3 podstawowe błędy – źle zaprojektowany formularz transakcji, niepełna optymalizacja wersji mobile […]

Cześć, to my, ludzie Autentiki. Na blogu dzielimy się niemal 15-letnim doświadczeniem w budowie projektów IT.

A może chcesz porozmawiać o swoich wyzwaniach?

Skontaktuj się z nami
Sławomir Wójcik, Business Developer

Sławomir Wójcik

Business Developer

Zapraszam do kontaktu:

+48 603 440 039
Pobierz brief