W dziewięciu na dziesięć przypadków klienci porzucają koszyk na etapie dokonywania płatności. Dlaczego tak się dzieje? Firma Stripe postanowiła to sprawdzić i wzięła pod lupę blisko pół tysiąca najpopularniejszych europejskich sklepów internetowych. Z ich raportu wynika, że winę za ten stan rzeczy ponoszą 3 podstawowe błędy – źle zaprojektowany formularz transakcji, niepełna optymalizacja wersji mobile […]

Masz pomysł na aplikację mobilną i chcesz zarobić na niej miliony? Wspaniale! Zanim jednak weźmiesz się za poszukiwanie software house’u, który przekuje Twoją rewolucyjną ideę w rzeczywistość, musisz poczynić kilka innych ważnych kroków. I właśnie o tym jest ten wpis. Gdy mamy tylko pomysł Gdy mamy w głowie koncepcję startupu lub aplikacji mobilnej, łatwo jest […]

Choć coraz więcej biznesów, dzięki internetowi i kurierom, może prosperować bez względu na miejsce, nadal dla wielu branż liczy się lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja. Wybór odpowiedniego miejsca pod naszą kawiarnię, sklep czy punkt usługowy jest krytycznym elementem planowania przyszłości firmy. Zapewne znasz przypadki, w których w tym samym miejscu powstaje trzeci z rzędu […]

Koronawirus drastycznie zmienił stosunek klientów do zakupów, przyspieszając procesy digitalizacji, które w ostatnich latach odpowiadały za ewolucję branży retail. Zmiana dotyka wszystkich, od wielkopowierzchniowych marketów po sklepy osiedlowe. Te ostatnie mają dziś trudne zadanie do wykonania. Przed pandemią zakupy w nich należały bardziej do codziennych obowiązków niż przyjemności. Dziś, obawiający się o zdrowie konsumenci mają […]

Budowa aplikacji mobilnych to poważna inwestycja, zarówno w wymiarze czasowym, jak i finansowym. Minimalny budżet prostej aplikacji, która będzie aktywna na pojedynczej platformie, to co najmniej 15,000 dolarów. Pułap maksymalny w zasadzie nie istnieje i decyduje o nim stopień złożoności produktu. Kwota całkowita może oscylować w granicach miliona dolarów, ale średnio nie powinna przekraczać 500 […]

Internetowy shopping stał się już nieodzowną częścią naszego życia. Z roku na rok w szybkim tempie rośnie nie tylko rynek e-commerce, ale także m-commerce, czyli zakupów za pośrednictwem aplikacji zainstalowanych w urządzeniu mobilnym. Jak wynika z raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, aż 72% internautów deklaruje, że dokonuje zakupów online. Co więcej, pandemia sprawiła, że […]

Zamknięte siłownie, bezrobotni trenerzy. Ludzie odizolowani w domach, ale chętni, by zadbać o swoją formę, głodni kontaktu ze znajomymi z klubów fitness. Brzmi jak wyzwanie?  Mówi się, że w wielu aspektach życia nie wrócimy do czasów sprzed pandemii. A przynajmniej nie w łatwej do przewidzenia przyszłości. Części z nas na długo pozostanie obawa przed przebywaniem w skupisku […]

Minimalizm, intuicyjność, funkcjonalność – tym powinna charakteryzować się dobra aplikacja mobilna. Inspirację można czerpać z działań największych marek. Weźmy chociażby Facebook, Google lub Microsoft. Łatwo zauważyć, że firmy te dzielą swoje rozwiązania na mniejsze aplikacje, z których każda ma jasno sprecyzowany cel. Sam YouTube to cztery osobne aplikacje w systemie iOS: aplikacja główna, dla dzieci, do […]

Cześć, to my, ludzie Autentiki. Na blogu dzielimy się niemal 15-letnim doświadczeniem w budowie projektów IT.

A może chcesz porozmawiać o swoich wyzwaniach?

Skontaktuj się z nami
Sławomir Wójcik, Business Developer

Sławomir Wójcik

Business Developer

Zapraszam do kontaktu:

+48 603 440 039