Psst, there is a new version of our website and we're sure you'll love it!

See the new website

BRIEF

Jeden z największych i najstarszych polskich deweloperów mieszkaniowych

Firma J.W. Construction od 1993 roku wybudowała ponad 25 tysięcy mieszkań w największych miastach Polski i zagranicą. W listopadzie 2016 miała miejsce premiera najnowszej wersji strony WWW, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży i umocnienie pożądanego wizerunku rzetelnego i doświadczonego dewelopera.

1

Prezentacja oferty

Bieżąca oferta to zawsze kilkanaście inwestycji - osiedla mieszkaniowe, domy, apartamenty. Każda z inwestycji posiadała osobną stronę internetową, co w dłuższym okresie potęgowało koszty i utrudniało zarządzanie spójnością wizerunku. Nowa wersja miała zunifikować ofertę i zaprezentować ją w sposób ułatwiający użytkownikowi podjęcie decyzji, dotarcie do przedstawiciela firmy.
2

Wyróżnienie na tle konkurencji

Rynek mieszkaniowy w Polsce to kilkadziesiąt mniejszych i większych podmiotów. Każdy z nich wspiera swoją sprzedaż poprzez działania online. Potencjalni kupujący mogą mieć problem z określeniem poziomu kompetencji i skali działalności dewelopera. Dotychczasowa wersja serwisu WWW niewystarczająco podkreślała atuty JWC, stąd istotnym celem była budowa należytego wizerunku marki.
3

Marketing + PR + sprzedaż

Oczywiście mieszkań nie kupujemy przez internet, jednak dziś to kanał, który prócz oczywistego potencjału marketingowego i PR, wprost przekłada się na finalny wynik sprzedaży. Projekt musiał być efektem współpracy trzech departamentów JWC, realizując zadania w sposób odpowiadający ich celom biznesowym.

PLANOWANIE

Koncepcja serwisu to efekt analizy kilkudziesięciu polskich i zagranicznych firm konkurencyjnych, a także nasze doświadczenie w budowie serwisów ofertowo-sprzedażowych.

DESIGN

Prosty i przejrzysty interfejs bloga łączy dotychczasową estetykę ze współczesnymi standardami projektowania do sieci

WARTE UWAGI

Silnik strony to liczne udogodnienia, wspierające szybkie i sprawne zarządzanie bogatą ofertą dewelopera.

W pełni kontrolowana synchronizacja
Chcąc zachować spójność i łatwość obsługi, zdecydowaliśmy się na integrację z Pivotal CRM. Automatyczna synchronizacja gwarantuje aktualność informacji a administrator ma dowolność w wyborze jej zakresu.
Historia użytkownika
Zapytanie ofertowe jest wzbogacane o informacje jakie podstrony odwiedził użytkownik. Pomaga to poznać jego potrzeby jeszcze przed pierwszym kontaktem osobistym.
Personalizacja przez lokalizację
Zawartość serwisu dopasowana jest do lokalizacji użytkownika, przez co otrzymuje on spersonalizowane treści a jego uwaga kierowana jest na odpowiednie elementy oferty.
Konwersja w czasie rzeczywistym
Konwersja plików pdf (plany mieszkań) na pliki jpg następuje w czasie rzeczywistym po stronie przeglądarki w momencie odwiedzania danej podstrony. Pliki jpg nie są przetrzymywane na serwerze co zwiększa wydajność serwisu.
“Wbrew pozorom nie jest prosto znaleźć software house, który łączy kompetencje technologiczne z wysoką dbałością o kreację. Autentika zapewniła nam jakość w przebiegu całego procesu, a ich umiejętności i samodzielność pozwoliły na komfortową realizację projektu. Planujemy kolejne wspólne realizacje.”
Tomasz Furtak , Specjalista ds. marketingu
Sławomir Wójcik, Business Developer

Sławomir Wójcik

Business Developer

Zapraszam do kontaktu:

+48 603 440 039
Pobierz brief