- Smartfony
- Laptopy do gier
- E-sport
- Polskie startupy
- ... a w zasadzie to wszystko
BRIEF
Najpopularniejszy polski blog o nowych technologiach
Antyweb i jego pomysłodawca, Grzesiek Marczak, to ikony polskiej blogosfery technologicznej. Prawie 1,5 mln czytelników, którzy odwiedzają co miesiąc Antyweb, na jubileusz 10-lecia otrzymało zupełnie nową wersję serwisu.
Analiza poprzedniej wersji:
Architektura i układ
Ostatnie miesiące to znaczący wzrost liczby publikowanych artykułów. Layout Antyweba nie był dostosowany do nowej dynamiki, utrudniając konsumpcję treści
Przestrzeń reklamowa
Wraz ze wzrostem liczby kampanii reklamowych realizowanych na blogu pojawiła się potrzeba nowych produktów oraz poprawy widoczności dotychczasowych
Dług technologiczny
Oprogramowanie Antyweba wymagało gruntownej przebudowy, z uwagi na małe możliwości dalszej rozbudowy, dodawania nowych funkcji
Treści wideo
Nowy dział redakcji bloga potrzebował specjalnego miejsca na publikację autorskich treści wideo
Persony
W uproszczeniu, czytelnicy Antyweba to dwie grupy:
stali bywalcy i Ci motywowani impulsem
- To, co aktualnie zamierza kupić
- Nowości systemu iOS
- Newsy i plotki o Apple
- Relacje z wydarzeń
PLANOWANIE
Wydawnictwo to dwie grupy interesów - redakcja i sprzedaż. Już na etapie architektury informacji i makiet szukaliśmy rozwiązania, które zostanie zaakceptowane przez obie strony
DESIGN
Prosty i przejrzysty interfejs bloga łączy dotychczasową estetykę ze współczesnymi standardami projektowania do sieci
WARTE UWAGI
Sporo czasu poświęciliśmy na przygotowanie rozwiązań, które usprawniają pracę redakcji i sprzedaży w Antywebie