Szukajauto.pl - porównywarka nowych aut

Szukajauto.pl, czyli pierwsza polska porównywarka nowych aut, właśnie rozpoczęła swoją działalność. Jest to również pierwszy projekt, który Autentika zrealizowała w ramach programu Mam Startup.

Szukajauto.pl, czyli pierwsza polska porównywarka nowych aut, właśnie rozpoczęła swoją działalność. Jest to również pierwszy projekt, który Autentika zrealizowała w ramach programu Mam Startup. Poniżej możecie zapoznać się z materiałami prasowymi dotyczącymi tego wydarzenia.

Szukajauto.pl to rozbudowana wyszukiwarka i porównywarka nowych aut dostępnych na polskim rynku. Narzędzie to z pewnością ułatwi kupno najodpowiedniejszego samochodu. Zwłaszcza, że mamy w czym wybierać. Obecnie, biorąc pod uwagę markę, model i wersję, na polskim rynku jest ponad 5500 różnych aut. Każde z nich odnajdziemy na Szukajauto.pl.

Wybór nowego auta to czynność przyjemna, ale niełatwa i czasochłonna. Do rozpatrzenia mamy wiele kryteriów, poczynając od pojemności silnika, a na rodzaju tapicerki kończąc. Właśnie tutaj z pomocą spieszy nam Szukajauto.pl. W jednym miejscu, przy pomocy kilku kliknięć, możemy przeszukać zawsze aktualną bazę wszystkich samochodów dostępnych w polskich salonach. Zaawansowana wyszukiwarka pozwala nam na przeszukiwanie bazy według wielu kryteriów, takich jak cena, rodzaj silnika, rodzaj nadwozia, poszczególne elementy wyposażenia czy nawet średnie spalanie, przyspieszenie lub prędkość maksymalna. Do naszej dyspozycji oddano również specjalne wyszukiwarki aut sportowych i pojazdów ekologicznych.

Kiedy otrzymamy już listę aut, które spełniają nasze wymagania, możemy je w prosty sposób ze sobą porównać. Porównywarka pozwala na zestawienie do 4 modeli samochodów w takich kategoriach jak dane techniczne, wyposażenie czy bezpieczeństwo. W ten sposób możemy wygodnie i szybko porównać ponad setkę poszczególnych kryteriów.

Wyobraźmy sobie, że chcemy kupić nowy samochód. Samochód, o jakim zawsze marzyliśmy - mówi Frederic Berthel, pomysłodawca serwisu – Mamy zamiar wydać na niego ciężko zarobione pieniądze. Chcemy w zamian otrzymać to, czego naprawdę potrzebujemy. Musi być to więc dobrze przemyślana decyzja. Żeby ją jednak podjąć powinniśmy dysponować odpowiednimi informacjami. Właśnie po to stworzyliśmy Szukajauto.pl. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu wszystkie informacje, potrzebne do podjęcia takiej decyzji i dać każdemu łatwe w obsłudze oraz, co ważne, darmowe narzędzie, żeby mógł się wśród nich poruszać.

Szukajauto.pl to nowatorska propozycja dla polskiej branży motoryzacyjnej. Serwis jest zarówno użytecznym narzędziem dla konsumentów, jak i wygodną platformą do spotkań klientów i sprzedawców. Za pomocą serwisu będzie można np. umówić się na jazdę próbną lub też uzyskać korzystne rabaty i upusty na promowane modele aut. Wiarygodność i bieżącą aktualizację wszystkich informacji znajdujących się w Szukajauto.pl gwarantuje partner serwisu firma JATO – największy na świecie dostawca baz informacyjnych dla rynku motoryzacyjnego. Szukajauto.pl jest pierwszym serwisem internetowym, który może pochwalić się takim partnerstwem.

W serwisie niedługo znajdziemy również newsy z branży, blog oraz artykuły o tematyce motoryzacyjnej. Ponadto Szukajauto.pl pozwala użytkownikom na ocenianie i komentowanie poszczególnych aut. Na tej podstawie tworzone są rankingi najpopularniejszych i najlepiej ocenianych samochodów.

Pomysłodawcą serwisu jest Frederic Berthel, który do tej pory był m.in. dyrektorem marketingu Peugeot Polska. Szukajauto.pl to pierwszy serwis powstały w ramach Mam Startup, czyli projektu biznesowego wspierania nowo powstających internetowych inicjatyw, stworzonego przez agencję interaktywną Autentika. Projekt ten opiera się na nowatorskiej formule partnerstwa pomiędzy pomysłodawcą a agencją interaktywną, pozwalającej na radykalne zmniejszenie kosztów, będących największą barierą dla wejścia na rynek.

W ramach Mam Startup szukaliśmy dokładnie takiego połączenia. Nasze kompetencje w zakresie budowania internetowych startupów uzupełnił człowiek, który zna swoją branżę, znalazł niszę i opracował sposób jej zagospodarowania – mówi Michał Samojlik, prezes Autentiki - Dokładając naszą cegiełkę, stworzyliśmy idealny miks wiedzy i możliwości.

Komentarze